Логотип
  • Проєкт дронів

    22.05.2019

    Сьогодні учні, які обрали тему «Дрони», дізнались багато нового про зліт, політ та приземлення цих пристроїв. Звісно, що спочатку були обговорені певні теоретичні аспекти з цієї теми та продемонстровано багато прикладів з приводу функціонування й управління дронами.

    Після теорії почалось найскладніше — спільне конструювання дронів з лего. Насправді, зробити це не так просто, як може здаватися. Та завдяки керівнику групи ми швидко розв’язували проблеми, що з’являлися. Як тільки роботу було завершено — всі учні з нетерпінням чекали на запуск пристроїв. Але виявилось, що це теж не так легко. Постійно було чути гучні звуки від падіння дрона у коридорі та одразу ж після цього зітхання учнів, бо безпілотник руйнувався, і знову треба було докладати зусиль, щоб зібрати його.

    Коли учням, нарешті, вдалось управління дроном, вони дуже зраділи та вийшли на вулицю, щоб запустити професійний безпілотник. Спочатку ніхто не хотів брати на себе відповідальність за такий дорогий пристрій… Політ професійного дрона доказав, що керувати ним трохи легше.

    Текст та фото: Paul Tannenberger.

     

    Contact us